miercuri, 12 ianuarie 2011

Gandiri robotice

O Lume plina de minti "corporative". Oameni ce isi pun viata in spatele unei linii si o ormaresc pana la sfarsit. Prinsi intr-o cutie, unde banii aduc toata fericirea pentru ei. Se uita la o floare si singurul lucru gandit este "cred ca as face bani, daca as vinde-o".
Gandiri robotice, ce nu inteleg logica vietii sau orice alt subiect ce aduce ca idee "libertatea".
Dimineata merg la biserica, iar seara la curve. Lipsa moralitatii. Lipsa umanitatii. Lipsa evolutiei...
Facand o paranteza...Nu zic ca eu as fi vre-un credincios. Ba din contra. Nu vad deloc acel Dumnezeu la care va inchinati. Mi se pare Ilogic si Imoral faptul ca biserica inca incearca sa ne faca sa credem ca exista cineva printre nori care sta si vede tot ce face fiecare in fiecare secunda a vietii. Avand in vedere ca cei mai multi oameni, pana in zilele noastre, au murit din cauza religiei...prin simplul fapt ca nu au fost de acord cu ce spune Biserica.
George Carlin spunea urmatoarele: "Dumnezeu te iubeste, este atotputernic, perfect, atotstiutor, atotvazator..dar uimitor.. nu prea se descurca cu banii. Are mereu nevoie de bani."...  "Talking about a good bullshit story: holly shit!"
"Hai sa iesim si noi ca m-am plictisit in casa" ..evident ca locatia aleasa este un bar/club. Numai miscarea pana in acel punct insemnand un mare efort, chiar si cu masina. Ajungand acasa dupa un suc si 5 tigari spune "of.. sunt atat de obosit/a..ce-am mai umblat"...exact... cutia de care tocmai ziceam.
Merg pe strada suparati, tristi, cu gandul numai la probleme..suntem "separati" unul de celalalt. Nu stim decat sa ne criticam si sa ne impartim in categorii. Ca ala este scund, celalalt este prost, urat, gras, etc. si imediat le trecem in aceste categorii si ne separam prin "etichete". Dar nimeni nu se gandeste ca suntem defapt la fel. Nu suntem diferiti unul de celalalt. Ne-am nascut pe aceeasi planeta, bem aceeasi apa, mancam fructele din acelasi pamant...dar oarecum, tot credem ca suntem straini intre noi.
Mergem la scoala..invatam pentru liceu..terminam liceul si continuam cu o facultate. De ce? Pentru a face bani. Bani, bani, bani! 30% invatam pentru noi iar restul de 70% pentru a face bani.
De cate ori n-ati auzit "mi-am gasit un prieten cu masinaaa..vai. Si ce job banos are. Cam dobitoc dar nah". La fiecare colt de strada auzi cate o poveste asemanatoare.
Crezi ca un televizor de 2m iti face viata mai frumoasa decat unul de 0,50? De ce?
Suntem oameni.. suntem destepti, ingeniosi, suntem frumosi. Si stim asta. Nu trebuie sa ne spuna altcineva ca suntem altfel si ca trebuie sa facem ceea ce vor ei... Dar, costurile schimbarii sunt cu totul altele fata de bani.
Probabil alte vorbe ce nu-si au rostul..dar..cel putin mi-am spus o parte din acel mare "of".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu