sâmbătă, 4 septembrie 2010

Greseli?

"Omul din greseli invata" ...oare?
Ei bine, eu abea dupa ce gresesc ca un spart...realizez ca am gresit si ca trebuie sa ma opresc. Dar, uneori intervine prea tarziu omuletul din interiorul 'carcasei de porc' si incepe sa tipe, sa-si bata vecinii, iar dupa ce primesc o palma dupa ceafa, il ascult si ii dau dreptate: "da bah..am gresit...cam tarziu, dar...promit ca aduc niste ciment si ceva asfalt si repar".
Ei bineee...daarrr, nu sta mereu 'treaba' sa te asculte si sa faca totul 'roz' asa la comanda. Uneori trebuie sa-ti asumi responsabilitati. Eu deja am gresit de atatea ori incat omuletul de sus nici nu ma mai baga in seama, "Iar tu ma.. hai, valea ca pierd serialul", imi tranteste usa in nas si ma trezesc ca ma scarpin in cur si nu-mi dau seama ce caut intr-o camera plina cu gume de sters care spun bancuri cu unguri.
Fac in general numai ceea ce-mi place, iar in rest sunt lasator. Marele meu defect. Iar faza amuzanta si idioata, este ca realizez asta. Darrr...de ce sa fac eu ceva impotriva? Nahh..prefer sa merg mereu cu 'omuletul' in vacanta. Ma trezesc des..dar asta numai pentru a-mi sterge bala de la bot.
Ce sa mai.. Incercati sa nu fiti lasatori, ca pierdeti foarte mult. Iar unele greseli raman, fara cale de intoarcere...o sa va uitati in spate si o sa vedeti numai magazine goale si inchise pentru renovare.."Atentie! Pierdut pitic asasin".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu